Never a dull moment als telefoniste!
Ik: “Wat is u naam meneer?”
Klant: “06-40 70 12 34 (fictief nummer).” 🤔
Ik: “Hoe spel ik u naam meneer Maray?”
Klant: “Ik zal het even op zijn Engels spellen: De M van Maria, de A van Auto, de R van Reclame de A van Auto en de Y van Y.”
Klant: ”Ik heb in 2006/2007 een steiger bij jullie gekocht en daar zijn wat planken van los. Ik had er al eerder contact over opgenomen.”
Ik: “Oh en u bent nog niet teruggebeld?”
Klant: “jawel, jawel, maar daar bel ik nu niet over.”
Ik: “Oh u bent nog niet teruggebeld, ik zal dan even uw nummer controleren, 06.”
Klant: “Ja ja ja ja klopt.”
Ik: “Maar ik heb nog niks gezegd!”
Ik: “U heeft een verkeerd nummer gebeld mevrouw, de persoon die u zoekt ken ik niet.”
Klant: “Wat is dan wel het juiste nummer?”
Ik: “Goedendag waarmee kan ik u helpen?”
Klant: “Houdt u van Italiaans eten?”
Goed weekend allemaal en vul de lijst gerust aan!
ABS Actual Business Services – Hét adres voor telefoon- en secretariaatsservice.
Groet, Biby Terlouw (officemanager)