Telefoonservice
Home > Telefoonservice
Hoe werkt het?
Onze openingstijden zijn van 8.30 tot 17.30 uur. Gedurende deze tijd nemen wij voor u de telefoon aan. Vooraf vult u onze vragenlijst in, zodat wij precies weten wat de wensen zijn en wat voor u belangrijk is. U krijgt van ons een telefoonnummer waarnaar u de eigen telefoon kunt doorschakelen. Er wordt opgenomen met uw bedrijfsnaam, wij profileren ons als onderdeel van uw organisatie. De beller zal van de doorschakeling niets merken.
Afhankelijk van uw wensen en richtlijnen, die u kunt wijzigen wanneer u wilt, handelen wij het telefoongesprek af, of verbinden door. U kunt kiezen voor continu doorgeschakeld staan of tijdelijk.
Terugbelservice
Geen tijd om zelf een klant terug te bellen?
Wij bellen aan de hand van uw instructies terug en brengen doen hierover verslag aan u.
Berichten
Van elk telefoontje krijgt u een bericht per e-mail. U kunt ervoor kiezen berichten direct na elk telefoontje gemaild te krijgen. Wilt u niet de hele dag door gestoord worden met berichtgeving van de telefoontjes, dan kan u kiezen om een overzicht te laten toesturen om 12.00, 15.00 uur en 17.30 uur.
Landelijke Dekking
Het feit dat wij in Amsterdam zijn gevestigd vormt geen enkele belemmering voor klanten uit andere regio’s die gebruik willen maken van onze telefoonservice.

Er zijn vele redenen. Het kan zijn dat u een eigen bedrijf wilt opstarten, veel ‘op de weg’ zult zijn, maar goede, persoonlijke telefonische bereikbaarheid erg belangrijk vindt. Juist dat ene telefoontje kan het verschil maken! Het kan ook zijn dat u overlapping zoekt bij telefonische pieken, vakanties of langdurige ziekte, bij veelvuldige afwezigheid van eigen medewerkers, of ter vervanging van een eigen vaste telefoniste.
Het doorschakelen naar ABS gaat heel eenvoudig:
Wacht op de kiestoon en toets *21* in. Toets hierna het telefoonnummer in waarnaar u wilt doorschakelen. Sluit af met #. Uw gesprekken komen nu direct bij ons binnen.
Als u liever heeft dat de telefoon eerst enkele keren bij u overgaat en als er niet wordt opgenomen automatisch bij ABS binnenkomt, dan kiest u voor *61*. Toets hierna het telefoonnummer in waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #.
Om de doorschakeling te stoppen: Wacht op de kiestoon en toets #21# (of #61#, afhankelijk van wat u eerder heeft ingevoerd). De doorschakeling is gestopt.
Het kan zijn dat u wilt dat wij het telefoonverkeer overnemen en aan het eind van de dag of direct de telefoontjes aan u rapporteren. Het kan ook zijn dat u er de voorkeur aan geeft dat ABS functioneert als uw telefoniste en de gesprekken met u doorverbindt. Als u gebruik maakt van onze doorverbindservice betekent dat een aanzienlijke besparing, aangezien ABS dan de functie overneemt van een eigen vaste telefoniste, zonder dat u met de hoge kosten of bedrijfsrisico’s zit. Als u uw agenda doorgeeft, dan houden wij daar rekening mee, ook tussentijdse wijzigingen kunnen op elk moment aan ons worden doorgegeven.
Wordt er buiten de kantoortijden van ABS wel eens voor u gebeld? Voor die momenten kunt u zelf uw eigen voicemail inspreken. Als de beller een boodschap inspreekt ontvangt u deze direct per e-mail als audiobestand.
Klinkt goed?
Je kunt ons op werkdagen
tussen 8.30 t/m 17.30 uur bereiken.
Via abs@abs-info.nl of 020-6268861