Wie zijn we

Al meer dan 25 jaar!

Kwaliteit boven kwantiteit

Ons streven is een tevreden en blije klant. Daarom is ons doel niet om zoveel mogelijk klanten te hebben, maar gaan wij voor kwaliteit, voor persoonlijke aandacht en betrokkenheid. Voor sommige klanten nemen wij al meer dan 20 jaar de telefoon aan, voor andere klanten verzorgen wij al vele jaren de orderadministratie, tekstverwerking en bijvoorbeeld het online inplannen van de agenda. Dat is waar ook wij blij van worden; een langdurige relatie met onze klanten.

Leer het team kennen

Persoonlijk en betrokken

ABS werkt met een klein team vaste en betrokken medewerksters. Medewerksters die begrijpen wat klantvriendelijkheid en klantgerichtheid inhoudt. Dat is tijdens de inwerkperiode ook één van de belangrijkste aandachtspunten. Iedereen werkt bij ons op onze locatie, dus alle telefonistes zijn continu volledig op de hoogte van wat er speelt. Om optimale service en hoge kwaliteit te kunnen verlenen zullen wij ons verdiepen in uw bedrijf, in uw product en vooral in uw wensen.

Biby Terlouw

Office Manager

Petra Brienesse

Assistent Office Manager

Joy Bernard

Supervisor

Gestelde vragen van onze klanten

Veelgestelde vragen

Wij kunnen regelen dat u binnen een uur staat doorgeschakeld. De technische handeling is nog geen minuut werk. Echter, om een zo goed mogelijk van dienst te zijn, richten wij een relatiekaart voor u in. Hiervoor krijgt u van ons een vragenlijst toegestuurd. De antwoorden verwerken wij in uw relatiekaart en zo kunnen wij uw klanten zo adequaat mogelijk helpen en te woord staan.

De opzegtermijn is voor de abonnementen, Small, Middle en Medium, is 1 maand. 

Andere voorwaarden zijn in overleg mogelijk.

Zodra wij al uw bedrijfsgegevens hebben ontvangen en uw relatiekaart is ingericht, ontvangt u van ons een nummer waarop u kan doorschakelen. 

 

Het doorschakelen naar ABS gaat heel eenvoudig:

Wacht op de kiestoon en toets *21* in. Toets hierna het telefoonnummer in waarnaar u wilt doorschakelen. Sluit af met #. Uw gesprekken komen nu direct bij ons binnen.

Als u liever heeft dat de telefoon eerst enkele keren bij u overgaat en als er niet wordt opgenomen automatisch bij ABS binnenkomt, dan kiest u voor *61*. Toets hierna het telefoonnummer in waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #.

Om de doorschakeling te stoppen: Wacht op de kiestoon en toets #21# (of #61#, afhankelijk van wat u eerder heeft ingevoerd). De doorschakeling is gestopt.

Wij vertalen documenten in verschillende talen. Stuur gerust een e-mail naar abs@abs-info.nl en informeer naar de mogelijkheden. 

Het beschermen van persoonsgegevens van klanten, gegevens van relaties en medewerkers van klanten acht ABS Actual Business Services van groot belang en rekent dit tot haar verantwoordelijkheid.
Uw persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid behandeld en beveiligd.

 

Voor informatie zie: www.abs-info.nl/privacyverklaring

 

 

Onze deur staat altijd voor u open om binnen te wandelen.

Wilt u echt even om te tafel zitten met de officemaner/bedrijfsleider, dan is het verstandig om een afspraak in te plannen zodat er ongestoord tijd is om in gesprek te gaan. 

Wij verzorgen ook de telefoonservice voor bedrijven die internationaal gevestigd zijn. Onze voertalen zijn Nederlands en Engels. 

Na 17.30 uur krijgen uw klanten een neutrale automatische beantwoording te horen zowel in het Nederlands als in Engels: “Goedendag, op dit moment zijn wij gesloten, wij zijn geopend van werkdagen tussen 8.30-17.30 uur. 

 

Mocht u na 17.30 toch geen telefoontjes en/of boodschappen willen missen, maak dan gebruik van onze voicemailservice. U kunt uw persoonlijke voicemail inspreken en uw klanten kunnen, indien gewenst, een boodschap achterlaten. U krijgt een melding/audiofragment direct per e-mail toegestuurd, 

Onze locatie

Kom maar op bezoek

Door de jaren heen hebben wij een heel divers klantenbestand opgebouwd, divers in dienstverlening maar ook qua locatie; van Noord-Holland tot in het diepe zuiden.