“Hallo dame hoort u eens even”, zegt een krakerig vrouwenstem door de telefoon. “Ik was van de week boodschappen doen en kom terug met mijn boodschappen uit de winkel en toen was mijn fiets gestolen, maar daar zijn jullie vast niet voor.” “Nee klopt mevrouw, wij zijn een letselschadebedrijf.” “Maar”, gaat ze verder, “ik was wel heel erg geschrokken want toen stond ik daar met mijn boodschappen en anderen hebben mij thuis moeten brengen.”
“Hoe kan ik u helpen ”vraag ik haar, “wij zijn een letselschadebedrijf.” “Ja ik wil weten wat ik nu moet doen”, zegt ze. “Mevrouw dan kan u het beste uw fietsverzekering bellen als u die heeft”, adviseer ik haar. “Nee, die heb ik niet”, geeft ze aan. “Ik zou als u was wel even de politie bellen om melding te doen, als ze hem vinden, dan weten ze u te vinden”, vertel ik haar. “Oh dat is een goed idee mevrouw, ik weet dat jullie niet voor gestolen fietsen zijn maar dacht ik bel toch maar even.” “Geen probleem hoor mevrouw hopelijk komt uw fiets nog terecht” en wens haar een fijne dag.
Wij van ABS Actual Business Services ondervangen dit soort ‘aparte’ telefoontjes zodat je ongestoord kan werken en zijn zo een verlengstuk van vele bedrijven.
Werken op een telefoonservice zorgt geregeld voor een lach
“Hey, hallo, moet u eens even horen, mijn hond heeft geknabbeld op