Het is de toon, die de muziek maakt

“Hallo Ik ben van advocatenkantoor … en bel voor Pieter-Jan.” “Goedemorgen, die ken ik (Biby Terlouw) niet meneer, u spreekt nu met ABS Actual Business Services.” “Ow ik bel dus niet met De Nederlandsche Bank?” “Nee dat klopt, u belt met een telefoon- en secretariaatsservice meneer.” “Maar zou u mij wel kunnen doorverbinden met Pieter Jan van De Nederlandsche Bank mevrouw?” “Uhm nou nee meneer, u bent verkeerd verbonden.” “Maar kan u het nummer dan niet voor mij opzoeken mevrouw?” “Nee sorry daar zijn wij niet voor.” “Maar u zit toch achter een computer lijkt mij, dan kan u het nu best even op zoeken.” “Nee sorry meneer daar ben ik niet voor en u bepaalt niet wat ik moet doen. U heeft gewoon een verkeerd nummer gedraaid”, zeg ik en wens hem succes en zeg hem gedag.

Meestal ben ik de beroerdste niet om even iets te googelen, maar als een of andere snelle jelle, waar ik totaal geen relatie mee heb, zoiets dwingend vraagt en wel even bepaalt wat ik moet doen, dan is bij mij de grens bereikt, we runnen hier een telefoon- en secretariaatsservice en geen infoservice.

Ik ben van mening dat het de toon is die de muziek maakt. Mee eens? 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Meer reviews

Stuur ons een bericht

Waar kunnen we u mee helpen

Neem gerust contact met ons, dan beantwoorden we graag uw vragen.

Tel: 020-626 88 61






    × WhatsApp