Normaal gesproken ben ik bij ABS degene die zorgt dat alles en iedereen bereikbaar blijft. Vannacht ben ik vooral benieuwd of ik zelf wakker blijf voor Oranje.
Om 01:00 uur speelt Nederland, en dat betekent voor veel voetbalfans een lastige keuze: op tijd naar bed of toch de wekker zetten (of gewoon wakker blijven
).
Ik ben benieuwd: wie van mijn netwerk is zo’n echte die-hard supporter dat hij of zij vannacht opblijft om Oranje live te zien spelen?
Wat doe jij:
– Wakker blijven?
– Wekker zetten?
– Morgenochtend de samenvatting kijken?

