WK wedstrijd 01.00 vannacht

#Oranje #Voetbal #WK2026 #Nederland #ABS #DieHardSupporters
Normaal gesproken ben ik bij ABS degene die zorgt dat alles en iedereen bereikbaar blijft. Vannacht ben ik vooral benieuwd of ik zelf wakker blijf voor Oranje.
 
Om 01:00 uur speelt Nederland, en dat betekent voor veel voetbalfans een lastige keuze: op tijd naar bed of toch de wekker zetten (of gewoon wakker blijven 😅).
 
Ik ben benieuwd: wie van mijn netwerk is zo’n echte die-hard supporter dat hij of zij vannacht opblijft om Oranje live te zien spelen?
 
Wat doe jij:
– Wakker blijven?
– Wekker zetten?
– Morgenochtend de samenvatting kijken?
Facebook
Twitter
LinkedIn

Meer reviews

La Lauve

‘Of ik nou in binnen- of buitenland ben, één ding is zeker:

Stuur ons een bericht

Waar kunnen we u mee helpen

Neem gerust contact met ons, dan beantwoorden we graag uw vragen.

Tel: 020-626 88 61