Telefoontje bij een airo-bedrijf

Telefoontje bij een airco-bedrijf:

“Hallo met politie Nunspeet, ik heb al even eerder gebeld over de Vittafloor.” Ik vraag, “Vittafloor?” Ondertussen draaien de radartjes in mijn hoofd, is dat een aircomerk, een onderdeel, een leverancier o.i.d.? Als telefoniste heb je tenslotte niet overal kennis van, maar is het niet de bedoeling dat meteen te kennen geeft

“Ja hij begint nu echt nog meer te zoomen”, vervolgt hij. Ah mooi denk ik, dat klinkt als of het om een airco gaat. “En er is nog geen contact geweest n.a.v. uw vorige telefoontje”, vraag ik. “Nee, en ik zet hem inmiddels van 30 op 40, maar dan kan niet lang meer zo”, zegt hij.

30 naar 40, dat kunnen geen graden zijn denk ik, wellicht standen? Langleven Google, al bellende google ik ‘Vittafloor’ en zie dat het een warming-up en cooling-down systeem is d.m.v. vibratie ter preventie van blessures bij paarden.

“Meneer”, ga ik verder, ik kijk nu even op Google want ik moet eerlijk bekennen dat ik niet wist wat een Vittafloor is, maar zie dat het iets met paarden te maken heeft”. Weet u dat u nu belt met een aircobedrijf?” “Nee oh sorry dat wist ik niet, dan heb ik verkeerd gebeld zegt hij”. En zo hangen we beiden lachend op.

De telefonistes van ABS zijn getraind in ‘LSD’: Luistern, Samenvatten en Doorvragen indien nodig zodat de juiste informatie uiteindelijk kort en bonding bij de klant komt.’

Tekst: Biby Terlouw

Facebook
Twitter
LinkedIn

Meer reviews

Stuur ons een bericht

Waar kunnen we u mee helpen

Neem gerust contact met ons, dan beantwoorden we graag uw vragen.

Tel: 020-626 88 61






    × WhatsApp