Hij: “Ik bel om een afspraak in te plannen voor onderhoud aan onze airco.”
Ik: “Belt u namens een bedrijf?”
Hij: “Nou nou dame, dat gaat wel heel ver dat u dat vraagt!”
Ik:
Ik “Ik heb uw naam al doorgekregen”.
Hij “Nee u heeft het niet goed gespeld staan”.
Ik (Uhm hoe kan jij weten wat ik op papier heb staan? )
Telefoontje bij een makelaar:
Hij: “Ik heb nu een afspraak voor een bezichtiging en ik sta voor de deur, maar de makelaar is er niet.”
Ik: “Ik zie de afspraak in de agenda staan, ik zal de makelaar even op zijn mobiel bellen”. De makelaar neemt helaas niet op en ik neem de lijn terug.
Ik: Helaas meneer, ik krijg de makelaar niet aan de telefoon, dus ik weet niet of hij er bijna is”.
Hij: “Zal ik anders aanbellen op het adres?”
Ik: (Zucht.)
Hij: “Ik bel van boven mij”.
Ik: “U bedoelt bovenburen?”
Hij: “Nee, van Bovemij Verzekeringen”.
Telefoontje bij een belastingkantoor:
Ik: “Goedemorgen”.
Zij: “Jij stom tandpasta-dopje, jij bestaat alleen om mij te irriteren”: tuut tuut tuut…
Ik:
Goed weekend alvast en vul de lijst gerust aan!
Groet,
Biby Terlouw
Office manager
ABS Actual Business Services – Hét adres voor telefoon- en secretariaatsservice met persoonlijke aandacht.

